I morgon är det äntligen sovmorgon! 22 jan


Har tillbringat delar av kvällen till att göra en cheesecake!
I morgon ska den garneras med färska hallon.


Varje morgon när klockan ringt är det enda jag tänkt på
hur jag längtar till lördag morgon och jag ska få sova.
Äntligen är det då fredag kväll o jag vet att när jag
går o lägger mig slipper jag ställa klockan.
Därför ska jag sitta uppe länge.
Inte för att det finns något kul på tv.
Utan bara för att jag kan få vara hur trött jag vill i morgon.
För jag ska sova.

Idag flydde jag flyttkaoset på kontoret o lunchade med en kollega.
Vi står i startgroparna att flytta nu o hela kontoret ser ut
som ett bombnedslag.
Behöde miljöombyte.
Har knappt lämnat kontoret på hela veckan.
Lämnade dock för att hålla helg vid fyra tiden o körde hem.
Hämtade Markus o körde o handlade inför i morgon.
Sara, Jonas, Olof o Ebba kommer på midda o vi ska
kolla lite bilder från Thailand.
Kom hem vid sex o Viktor o hans kompis hade
bestämt att de skulle sova över.
Passade perfekt.
Micke är i Frankrike så jag tycker bara det är mysigt
med huset fullt av barn.
Efter maten gjorde jag en cheesecake som ska vara till i morgon.
Kastade mig i soffan vid åtta o slötittade på tv o bara softade.
Så skönt.
I morgon ska jag sova länge.


Detta monster ska INTE ringa i morgon!!!

Dagens Morgan o Klös bland serierna i tidningen var
så bra idag att jag måste dela med mig:

För världen är du kanske bara en individ.
Men för en individ kan du vara världen!

~Heather Cortez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0