Den som spar han har! 22 feb



Hit ska jag i morgon!!

Äntligen har jag fått tummen ur o ringt frissan.
Har fått rota fram en ny för min gamla har precis fått barn.
Ni vet hon som gjorde tantfrissan på mig till julfesten.
Men som trots tantfrissor är den som lyckats bäst med mitt hår.
Jag ska gå till Emmas frissa.
O Emma brukar vara fin i håret.
Så jag håller tummarna för att hon ska lyckas även med mig.
Jag har en tråkig utväxt som behöver färgas o jag
behöver klippa av alla kluvna toppar.
Som typ då blir hela håret!!!
Jag blir alltid nervös när jag ska till frissan.
Hjärtklappning o svettningar är bara några av symptomen.
Ja vad gör man inte för att slippa de gråa hårstråna.

Det är sportlov o många är iväg.
Det märks på trafiken när man kör till jobbet.
Det märks för att det är tomt i vartannat hus på gatan.
Det märks också för att de som är iväg är i behov av hjälp.
Vi passar katter.
Vi passar hus.
Vi passar blommor.
Jaja! Fast jag har ju min semester kvar!
Den som spar han har allt det roliga kvar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0