Spänd av förväntan! 18 feb


           Jag hejar så klart på MFF!!


Det är Mickes dag idag!
I kväll är det då äntligen dags för MFF:s styrelsemöte.
Där Micke blivit nominerad av Framtidsgruppen.
Det har stått i tidningarna o MFF har lobbat för detta i flera veckor.
Efter allt jag läst o efter alla lovord som haglat över honom,
blir jag mycket förvånad om han inte blir invald.
Det är ju såklart väldigt smickrande för Micke att bli nominerad.
O jag är ju så klart jätte stolt.
Om han blir invald kommer jag också få vara med på fina middagar.
Redan i början på mars är det dags för en jätte midda med över 2000 gäster.
Hoppas, hoppas, hoppas!!
Jag vill gå på gala middagar.
Köpa fina klänningar
Äta goda middagar o dricka bubbel.
Jag är medlem i MFF så jag får rösta.
Sven svärfar har fått en fullmakt o röstar för mig i kväll.
Nu håller vi tummarna alla o hoppas att 
jag kommer få gå på galamidda i början på mars!!



Jag kan se mig själv släntra in på galamiddagar på röda mattan
i galastassen o med ett glas Champagne i handen!!!

Snön börjar bli en plåga!
Det är inte roligt längre.
Vi började se marken nu ju.
O så kommer det igen.
I mängder.
Jag oooooorkar inte.
Nu kommer jag inte kunna springa till helgen heller.
O vi som planerat att vi skulle åka till Vallåsen i morgon.
Det blir inte heller av.
Allt e snöns fel.
Nu räcker det!
Jag vill ha vår o jag vill ha det nuuuuuu!


Om det är något vitt vi vill
se nu så är det Snödroppar!!!!



Kommentarer
Postat av: cecce

Hej!

Håller tummarna för att du får gå på galamiddag!!!!

Vad roligt!



Söndag förmiddag går bra. Nästa vecka också. Säg till när du kan!!



Kramar!

2010-02-18 @ 20:18:51
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0