Mitt första Youtube inlägg!! 23 feb



Jag har idag lärt mig kopiera från Youtube.
Hur stolt är inte jag nu då!!
Jag som avskyr HTML koder o allt annat man måste
tillämpa för att få in saker här!
O det var superenkelt.
Nu kommer det bli många klipp från Youtube
på min blogg ska ni veta.
Låten från Thåström är min absoluta favorit!
Den har följt mig i många år och speciellt tänker jag på
min väninna Ulrika som också gillar denna super mycket!
Fler inlägg från Youtube kommer....

Så var det ju idag jag skulle klippa mig o färga håret.
Nu satt
jag där igen med ett stort draperi runt mig o
klämmor o färgsmet i håret.
O som vanligt var jag jätte nervös.
Man lägger ju hela håret i frisörens händer.
Hon ska veta bäst sägs det.
Men hon känner ju inte mig.
Hur
kan hon då veta bäst.
Hon snackade o kletade o petade.
O vips
så var jag jätte mörk.
såg det inte ut på färgkartan.
O så sa vi inte från början.
Jag tyckte i och för sig att färgen var snygg.
MEN
jag ville inte att det skulle gränsa till svart.
Frisyren
blev i alla fall som jag tänkt mig.
Micke tyckte för en gång skull att det var snyggt.
O han sa det spontant....
Bara det va!!
Det är alltid mycket mörkare precis när det är nygjort.
Jag vet att det dämpar sig efter några tvättar.


Mörkt som natten....jag vänjer mig väl!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0