Long time no see!!! 10 feb


Här är jag igen!!! Bild från Thailand, brun o fin.
Känns ganska avlägset nu!


Första bloggsvackan har visat sitt tryne.
Över en vecka sen jag skrev nu.
Har knappt orkat ta fram datorn.
Från att ha varit nästan beroende till att bli helt anti.
Behövs kanske lite paus ibland för att samla ny energi.
Många har undrat om jag slutat blogga.
Nej! Nu är jag på G igen!!

Veckorna har bestått av snö.
Det är det ju ingen som har missat.
Kanske därför som all energi varit som bortblåst.
Snö på bilen.
Snö i bilen.
Snödrivor
 på vägen så man inte kan köra
Snö i skorna.
Snö i håret
, vilket gör mitt hår krusit o fult.
Snökaos rent ut sagt.
Man har skottat o skottat.
Om och om igen.
Vi är nöjda nu.
Vi har fått så vi tiger
Har försökt att jogga min runda flera gånger
men det har mest känts som att halka runt
på en oskottas isbana.
Tröttsamt.
Man är inomhus.
För man vill inte vara utomhus.
Nu vill jag ha ljus o värme.
O halkfria gångbanor så jag kan springa.
Jag är trött på mina tjocka tröjor.
Trött på att frysa.

Så nu är jag färdig gnälld.
Det är lika för alla.
Jag har faktiskt haft det ganska bra om jag tänker efter.
Det har varit utgång med Johanna o två väninnor till.
Vi har ätit gås hos svärföräldrarna.
Middagsbjudning hos Fredrik o Maud
där Uffe o Cissi också var med.
Fotbollscuper.
Bokklubb.
Flytt till nya lokaler på jobbet.
Det har tagit mycket energi.
Och idag fyller Markus 7 år.
En av presenterna var att han skulle få vara med på Viktors träning.
Det är stort.
Han fick dessutom nya fotbollsskor, så lyckan är total.
I kväll ska vi äta revben som han älskar.
Ja resten av familjen också för den delen.


förväntansfull 7 åring!! 


Kommentarer
Postat av: cecce

Välkommen tillbaka!!

Trevligt!

Hoppas du fortsätter blogga....man behöver faktiskt

inte skriva varje dag. Det ska ju vara kul.

Vi måste försöka hitta tid för en promenad snart!



Håll ut...våren kommer!

Kramar!

2010-02-10 @ 20:01:28
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0