Fortfarande isbana! 21 feb


  
Champagne och uppätna JätteSuperGoda musslor!

Musslorna blev supergoda!
Till det blev det Champagne.
Vilken lyx.
Vi hade köpt Champagne till nyår men
det hade blivit dubbelt så våra dracks aldrig upp.
Men igår slank de ner.
O gott var det!
Kollade melodifestivalen.
Det var riktigt bra låtar som gick vidare.
Darin är ju bara för bra.
Vilken hit han levererade.
I like!!
Annars tycker jag melodifestivalen är lite dryg.
Det är för många uttagningar.
Vi brukar inte se på det.
Vi väntar till finalen i Globen.
Eller jag väntar!
Micke är inte så jätte intresserad.
Schlager är inte hans grej.
Han tyckte det var bra det året Finnarna vann
med sin hårdrockslåt, utklädda till skräcködlor!!
Ni förstår
hur jag har det:)


Detta är INTE Schlager!!

Kylan vill inte ge med sig.
Efter flera dagars töande har nu alla gångbanor o vägar
frusit till is.
Isbana igen.
Jag har inte sprungit på två veckor.
Jag måste ut.
Sagt och gjort.
Ut på isbanan o halkade runt min runda.
Det var välbehövligt.

Micke och jag åkte till Nova på eftermiddagen.
Kollade lite rea.
Jag fick ett par nya stövlar med mig hem.
Som faktiskt var på rea.
Annars tycker jag det är svårt att hitta något.
Det blev lite annat smått och gått också.
Det var dags för midda när vi kom hem och i kväll
blev det laxburgare.
Mums
tycker alla.
O nyttigt är det också!!


Receptet har jag lagt ut tidigare o det hittar ni under middastips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0