Har du doppat huvudet i en färgburk? 24 feb



Har du doppat huvudet i en färgburk!!!


Jag har överlevt dagen som brunett.
Min kollega började dagen med att
fråga om jag doppat huvudet i en färgburk.
Sen pratade vi inte mer om det!
En annan kollega sa att det var ju brunt!
Men att han tyckte det var fint.
Jag är själv nöjd.
Det räcker gott o väl för mig.
Lunchade med Micke idag.
Vi käkade på Jägers.
Deras buffé
är bra men man äter för mycket.
Gick runt hela eftermiddagen o kände mig som ett fetto.
Idag ska jag springa.
O det ska vara långt.
Ska bränna hela lunchen plus det godiset
som jag stoppade i mig igår när barnen hade gått o lagt sig.
Måste bli lite smal nu väldigt fort.
Micke o jag ska nämligen ut på fredag.
O byxorna
jag ska ha är väldigt smala.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0