Barnkalas! 14 feb


Jaaaa jag fick det jag önskade mig!!!!

En egen dator!

Middan är framdukad!


Syster o bror!


Obligatoriska tårtan med ja må han leva sången till!

Alla hjärtans dag!
Fick några röda utklippta hjärtan från barnen.
Micke hade också gjort ett lite hjärta när
han var på skolan i fredags.
Han hade pysslat.
Ett litet hjärta till mig.
Man blir ju nästan rörd till tårar!
Han fick inget från mig.
Jag har inte haft en tanke på det eftersom
det har varit så mycket fixande med Markus kalas.
Hmm! Får nog hitta på något under dagen.
Kanske lite vin till maten i kväll.
O sitta o titta varandra djupt in i ögonen.
Hahahaha!
Jag bara skoja...
Fast lite vin blir det nog!!

Markus hade bestämt att ha sitt kalas hemma.
Ok!

Nio småkillar hemma på kalas.
Hur styr man upp det.
Vill inte gärna befinna sig i en krigszon i två timmar.
Det blev tacos, hela havet stormar o sen filmvisning.
Glass o sen popcorn
i mängder.
Jätte lyckat.


Kompisarna på kalas o alla paket uppradade!!

Tacos dags!

Filmtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0