Oförskämt fräsch! 4 december




Dansade loss hela natten lång.
Det var verkligen ös från början till slut på företagets julfest.
Fick en försmak av julen än en gång då det serverades julbord.
Jag åt bara av det jag gillar mest.
Lax och revbensspjäll.
Blev roade en stund av Robin Paulsson men
de historierna har jag redan hört.
Han är ändå rolig.
Även om det var gamla skämt.

Trots att jag kom hem halv fyra har jag
varit rätt så tuff idag.
Oförskämt fräsch.
Ibland kan jag bli lite duracellkanin dagen efter.
Idag är en sån dag.
For iväg o trängdes med övriga julhandlare
på ett av våra köpcenter.
Inte
för att köpa julklappar utan bara för att kolla lite.
Fick med mig toapapper o smågodis hem.
Alltså inget slöseri idag inte!
Julklapppar tar jag nån kväll när det inte är så mycket folk ute.

I kväll ska jag mysa med grabbarna.
Micke ska på poker så vi är ensamma hemma.
Skulle tro att det blir bingen ganska tidigt för oss alla tre.
Viktor som sovit över hos kompis har säkert inte sovit så mycket i natt.
Markus o Micke kom o hämtade mig i natt och sen skulle
han upp i morse för att spela handboll.

I morgon ska jag iväg med Fishing Girls Christel
o hennes väninnor o rida Islandshästar.
Adventstur med fika.
Kommer bli en kanonsöndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0