Helgmys! 20 december


Söndagsmys med midda o gott vin!!


Fredagen blev lugn eftersom Micke var på julfest
och Viktor hade kompis som sov över.
Jag hade idétorka och kunde inte komma på någon midda.
MAX blev räddningen.
O killarna jublade.
Vi kollade Robinson o krängde chips o godis.
Jag åt så mycket att jag mådde illa o hade svårt att somna för allt socker.
Smart.


Fredagsräddningen!!

Bara för att kompensera fredagens frosseri,
åkte jag till Lady Lounge och tränade på lördagen.
Det var skönt att få svettas ut alla chips.

Körde o fixade lite julklappar men blev inte färdig.
Det blev även ett par nya jeans till mig.
Såg ut som om jag sprungit en halvmara när jag
äntligen fått både av o på mig alla kläder i det trånga omklädningsrummet.
Genomsvettig och rödflammig i hela huvudet.
Det är skit jobbigt o gå i affärer nu.
Man är ju inte direkt ensam.
På kvällen var vi på fest hos mamma o pappa för att fira att de fyllt år.
Alltid lika trevligt.

I går hade vi söndagsmidda med familjen Åhnberg.
Det blev lammlägg på Libanesiskt vis.
Min
favorit.
O det blev lika gott som vanligt, tyckte jag!!
Vi satt hela kvällen o snackade o drack vin.
Super mysig söndag!

Idag blev det träning igen.
Börjar känna mig stark.
Inte vältränad
(ännu) för muffinsmidjan o gäddhänget håller mig i ett fast grepp.
Ska man behöva sluta äta för att bli av med det!!
Men!
Jag ger mig inte.
Nån gång måste det väl ge resultat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0