Gott Nytt År! 31 december


Oj vilket år 2010 blev.
Hur bra som helst!
Även om 2011 bara skulle bli hälften så bra, så skulle det räcka.

Las Vegas med Micke.
London med Markus.
Kreta med hela familjen.
(Österlen med Kristin är en resa för sig...)

Det har varit trevliga fisketurer både med barnen o med FG.
Jag har landat min största Regnbåge.
Som jag lämnade in för varmrökning o serverade på julafton.
O dagen efter,
O dagen efter det, sen fick vi kasta resten.
Men den var god.

Sena sommarkvällar o god mat.
Vänner o familj.
Naturupplevelser
och nattsudd.

Vi har fått vara friska ännu ett år.
Fast just nu går jag omkring med en obotlig
bröstcancer eftersom jag var på mammografi för
en vecka sen.
Jag o mina inbillningssjukdomar.
Resultatet
kommer i brevlådan.
Även om det är dåligt.
Så just nu går jag o väntar på ett dåligt besked i brevlådan, thats me!!



Vi har GI:at ännu ett år.
Lite sådär lagom.
Lite fubb har det blivit.
Jag har ältat om min vikt o min muffinsmidja
på bloggen så ni är nog supertrötta på det nu.
Men jag lovar att det kommer bli lika mycket nästa år.
Så det är bara att stå ut.
Jag har inte bara ältat det utan jag har faktiskt gått ner 6 kilo sen i somras.
Hurra för mig!
Jag har börjat styrketräna.
Det behövde verkligen denna kropp.


Jag har fyllt 40 -respekt!!

Idag ska vi fira in det nya året hos Kristin o Mattias.
Tillsammans med granngänget.
Först ska jag köra in till frissan o färga håret.
Bort med alla fula gråa hårstrån.
Ni vet de som inte bara är fult grå utan även mycket tjockare
och som står rakt ut från huvudet.
Hur snyggt är det!!

Jag har köpt nya örhängen och en klämma med en
fjäder
i (en sån som alla som är runt 20 har...o jag då!!)
Men det är ju bara grannarna som ser mig
så det ska nog funka.
Om jag bara kan sätta i den rätt.
Sen åker den lilla svarta och  danseskorna på o man är
fulländad o redo för att fira in det nya året!

Gott Nytt År
alla o ta det lungt med skumpan o raketerna!
Ses 2011!!

Kommentarer
Postat av: Cia

Gott Nytt År & ha riktigt kul ikväll !!! Hälsa familjen & Kristin & Mattisa Kramar Cia

2010-12-31 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0