40 is the new 20! 8 december



Härlig stämmning med levande ljus o lugn musik!

Fick sitta o softa lite innan behandlingen

Klar o 20 år yngre, eller!!

O så gick jag på den lätte...o köpte med mig hem
JätteSvinDyraSomFörmodligenInteFunkarKrämer!!!

När jag fyllde 40 fick jag två presentkort på ansiktsbehandlingar.
Var det en pik eller!!
Nej såklart inte.
JAG ser inte ut som 40.
JAG har väl inte slapp o rynkig hud.
JAG är väl inte helt glanslös i fejjan.
Jo den bistra sanningen är nog den att det är just vad jag är.
Så!
I kväll har jag varit på en av dessa behandlingar.
Blivit ompysslad.
Haft egentid (vilket Micke tycker jag har hela tiden...fattar inte vad han menar!!)
Blivit förvandlad.
För det blir man väl?
Vad finns det annars för mening med att någon rotar runt i ansiktet på mig!!
Jag räknar med att 40 is the new 20 efter en sån behandling:)
Oavsett var det mycket, mycket, mycket skönt.

Efter behandlingen var jag glad att jag hade ett presentkort kvar.
Så det spelar ingen roll om det var en pik eller inte!!

Ingen mat var förberedd och jag orkade inte ställa mig o laga något.
mamman tog semester från köket o gräddade vofflor till midda.
Vatten, pulver och lite smör.
Busenkelt.
När killarna kom hem från träningen jublade de över maten.
Yes, yes, yes, sa de i kör o dansade runt i ren glädje.
Kul att min mat är så pestig att ungarna nästan gråter av glädje när de slipper den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0