Årets bästa dag!! 26 december




















Äääääntligen
är det annan dag jul!
Årets bästa dag.
För idag ska vi äta revben hos mamma o pappa.
Det är det absolut bästa jag vet.
Finns ingen konkurrens.

För att förbereda mig på bästa sätt,
åkte jag o tränade i förmiddags.
Crosstrainern o jag tampades i en timme.
400 kcal.
Det är egentligen inte tillräckligt för dagens måltid.
Men det är bättre än inget.
Åt ett äpple när jag kom hem.
Får inte vara mätt när jag kommer dit.

Klocken tre stod maten på bordet.
Hela famijen samlad igen (förutom syrran som steker kalkon i London!!!)
O som vanligt kastade jag i mig maten som om jag aldrig sett mat förut.
Alla tillbehör.
Saftiga revben.
Underbart
gott.
Jag är i sjunde himlen.

I morgon är det jobb igen för min del.
Micke o killarna har jullov.
Har jag tur står maten på bordet varje kväll när jag kommer hem.
Det är ganska skönt att åka iväg o jobba om bara marktjänsten där hemma
gör vad HAN ska:)
Typ pocka undan (o då menar jag att jag inte vill ha frukostsmulorna
på bordet när jag äter midda, kraven är inte så höga...)
Typ göra jullovs saker med barnen.
Typ ha middan klar när jag kommer hem.
Då blir mamman glad o lätt att ha att göra med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0