Sjuk av förväntan!! 21 augusti































Veckan på Kreta
som man sett fram emot väldigt länge,
den kom och den gick.
Så var det roliga slut.
En vecka är för lite.
En vecka till fast då på ett annat ställe.
Vi bodde precis vid havet.
Poolen låg utanför dörren och
lammet och vinet smakade precis som det skulle.
40 grader varmt och fläktande vind.
Vi som dyrkar solen bara njöt av att
lapa sol och göra det vi är bra på när vi är på semester:
INGENTING!!

I morgon fyller jag 40 år.
40 år!

Under en period har Micke tisslat o tasslat kring min
födelsedag och vad vi ska göra då.
Han är väldigt hemlighetsfull!
Jag är sjuk av förväntan och jag vet ingenting.
Jag som har så stort kontrollbehov håller
på att gå i sönder av oro!!
Blir det något i kväll eller
blir det i morgon???
Jag håller på att bli tokig.
Micke har världens bästa pokerfejs!

Nu ska jag gå o duscha o klä mig för att gå fest!
Sen ska jag bara sätta mig o vänta.
E det så här det ska vara när man blir 40.
Bete sig som ett barn!!
Jag får nog bara acceptera att det är så jag är.
Har man varit sån i 40 år, kan man väl vara det i 40 till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0