Överraskad igen!! 23 aug




Spela fotboll med Old boys, jovisst ja!!
Halvrisig o hängig satt jag vid datorn när
Micke plötsligt stod bredvid med skjorta och jeans
i stället för i fotbollskläder.
-Nu sticker vi!
sa han bara.
-va?!!? Var ju så klart mitt svar, vad håller du på med?
-Du ska spela fotboll, jag ska vila o kl 19 ska vi in
till Malmö o äta midda!
-Så var det ju sagt,
eller hur?
-Babbla nu inte så mycket, utan ta på dig så sticker vi!
Jag fick fort bytt ut min slitna t-skirt mot en klänning
o i bilen smetade jag på lite extra mascara (utanpå den gamla
som jag inte orkat ta av mig från gårdagen...)
Färden gick mot BIF.
Okej!
Behåll lugnet.
Han kan inte mena att vi ska kolla på Old boys när de spelar.
Då är han ju inte klok på riktigt.
In i klubbhuset
skulle han ha mig också.
Han måste bara älska BIF över allt annat,
att han till och med asar upp mig här när jag fyller år.
SURPRISE!!!
Nästan alla från lördagen och flera som inte kunnat
vara med på kräftskivan stod där o det var dukat långbord
för en Champangeprovning.
Jag blev överväldigad igen!!
Mitt hjärta
orkar inte mer nu!!
Men oj vad trevligt det var.
O jag som älskar bubbel.
Mitt i prick.

Det var Micke som överraskade mig o hade bjudit in alla
till denna provning!
Efter åt vi en kall buffé som han hade beställt och
drack ännu mera bubbel!
Jag är så otroligt nöjd med mina två dagar
då jag bivit kungligt firad av alla mina goa vänner
och min goa familj!
TUSEN TACK ALLA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0