Överraskad! 22 augusti



Marita var en av mina gamla goa vänner som överraskade mig i går.
Så kul att ses!!








Såja!
Då var man 40.
Äntligen!

Gick som på nålar fram till Micke la köttet på grillen (trodde jag...)
Då kändes det som att det verkligen inte skulle bli något firande på lördagen.
Luften gick ur mig helt.
Tänkte att jag skulle behöva stressa upp mig ännu en dag!!
MEN!
Gissa om jag blev överraskad när hela gänget kom
sjungandes på altanen och ett långbord dukades upp
fullt med kräftor och goda pajer.
Gamla o nya vänner
skålade och skrålade hela natten
och jag kände mig överväldigad.
En överraskningsfest för lilla mig.
Tusen tack!!!!

Idag mår man ju sådär.
Upp i ottan för att killarna skulle spela match.
Blev uppvaktad med sång och paket
men sen var det bara att masa sig upp o sen iväg.

Johanna o Kristin som låg bakom överraskningen,
överraskade mig med att komma och städa upp, köra på tippen 
och hämta bord och stolar.
Undrar vad jag gjort för att förtjäna så supergoa vänner?!?! 

Eftermiddagen tillbringades i ryggläge i soffan.
Såg en film och åt rester.
Micke spelade också match och vad han sagt
ska vi ut o äta i kväll men vägrar tala om var!
I morgon börjar jag jobba igen och killarna börjar skolan.
I morgon börjar vardagen igen.
Ska faktiskt bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0