Mycket dans o bra musik! 29 augusti



Barbie fyller också 50 år i år!!!


Det är kul med riktiga fester.
Jag menar fester med dj o mycket dans.
O då en dj som spelar just den musik jag gillar dansa till.
Igår var en sån fest.
När vi firade Lena 50 år.

Att de lyckades klämma in 80 personer på den ytan, är helt fantastiskt.
Det märktes inte att vi var så många.
Det var tält överallt o ståbord.
En buffé dukades upp och vinet flödade.
Sen var det dans hela natten lång.

I morse var det inte så mycket tjo o tjim kan jag säga.
Upp tidigt för att Markus skulle spela match.
Det är som sagt var bara att bita i det sura äpplet.
Upp kom vi
o iväg.
En vinst o en förlust.

Sen kan ni ju gissa var jag tillbringade resten av eftermiddagen.
Just det.
I soffan.

O ska tillbringa resten av kvällen där också.
Det blir loppelådan tidigt i kväll.
I morgon är det jobbedag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0