Behöver fler timmar per dygn! 25 april


Fullt upp hela veckan. Har knappt varit hemma
och varken hunnit blogga eller umgås med familjen!



Denna vecka har inte varit lik någon annan vecka.
Upptagen från morgon till kväll.
Bloggen har lyst med sin frånvaro och jag
har lyst med min frånvaro hemma.

Måndag kväll var det åter dags för möte på BIF angående cupen.
Tisdag kväll kom jag hem sent från jobb och
mormor och morfar hade killarna.
Onsdag kväll var vi på en föreläsning.
Torsdag kväll storhandlade jag.
Fredag kväll AW med jobbet.
Lördag städa, fixa i trädgården, springa,
laga mat och på kvällen kom Hampus o Camilla.
Det blev Blinier som jag aldrig gjort innan.
Jätte lätt.
Det kommer jag garanterat göra igen.
Getostlasagne som jag heller aldrig gjort innan
som blev jätte god.
Kommer garanterat göra igen.
Haricot verts med rökt sidfläsk och tomat.
Också gott.
Rödvinsås.
Sådär.
Klyftpotatis till killarna
Till det grillade vi Entrecote.
Regäla biffar
som jag inte orkade äta upp.
Hemmagjord vaniljglass med mammas
rabarberkompott.
Trevlig kväll
o vi hade massor att prata om.
Varför ses man inte oftare!!


Blinier och getostlasagne.
Två recept jag aldrig testat tidigare.
Kommer garanterat serveras fler gånger!




Sov länge på söndagen.
Micke och Viktor spelade fotboll.
Seriepremiär
och de vann!!
Lång frukost och sen ut i det underbara vädret.
Sopade löv och orgräs.
Körde till tippen.
Gick en lång promenad med Camilla.
Helt fantastisk kväll.
Havet
låg stilla och solen värmde.
Vilken helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0