Nackspärr! 9 april



Voltaren är min bästa vän just nu!

Jag har nackspärr.
O alla ni som följer min blogg vet att jag är hypokondriker.
Jag är övertygad om att detta är bestående.
Kommer aldrig gå över.
Jag är från och med nu halvsidesförlamad o kan inte vända på huvudet.
Ringde min naprapat igår.
Jag säger min för alla hypokondriker har en sån.
Telefonnummret är inprogramerat i telefonen.
Hon känner mig och kunde ta emot mig direkt.
För mig finns inte en tid i nästa vecka.
När jag ringer menar jag NU.
Förmodligen fick någon annan stackare avstå.
Eller så jobbade hon över.
Det brukar hjälpa.
Denna gången gjorde det inte det.
Jag knaprar värktabletter o lider.
Hon sa jag skulle höra av mig om det inte gick över.
Det är det första jag kommer göra måndag morgon.

Just nu är smärtan hanterbar.
Vi ska åka till brorsan o gratta honom.
Ska bli supertrevligt o gå bort.
Jag är inte det minsta sugen på att stå vid spisen.
Jag lider ju.
Jag behöver vila.
Bli ompysslad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0