Lyxig lördag! 11 april



Gåslever. Luktar och ser ut som kattmat.
Men smakar underbart gott!!



Karolinas favorit...päron o St agur!!!


Cias goda tilltugg som jag försökte göra men
hade för lite ost i....ändå goda men inte lika goda som Cias!!


Fortfarande ont i nacken.
Nu är jag väldigt irriterad på det.
Det avtar inte utan blir värre.
Det blir till att ringa naprapaten i morgon.

Fredagen hos Patrk slutade på O´learys
på Entré.
God mat och killarna fick en timmes bowling.
Lördag morgon gick vi alla upp tidigt.
Viktor skulle spela fotboll och
Markus träna handboll.
Trots nackont, sprang jag en runda.
Det var superskönt.

Markus sov över hos kompis och Viktor
hade en kompis som sov över hos oss.
Vi grillade på kvällen.
O drack riktig Champagne.
En flaska Micke fått i present.
Han hade även fått gåslever i present som
vi smaskade i oss.
Super lyxigt och gott.

Söndagen har mest bestått av städning och tvättning.
Slappade hela dan.
Killarna har haft kompisar och skött sig själva.
Det enda de behövt mig till är när det varit dags för mat.

Kommentarer
Postat av: cecce

Hm...då passar man bra! Det är dags för mat alltså:-)

Har sett dej två gånger då du varit ute och sprungit. Jag har kört förbi dej men jag tror inte du sett mej....Det ser bra ut!

Har också försökt komma igång med löpningen. Det ÄR faktiskt riktigt skönt. Eller hur?!



Hoppas allt är bra annars!

Kramar!

2010-04-11 @ 21:10:40
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0