www.jogg.se! 28 april



PM70
Denna pulsklocka hade suttit jätte fint
på min arm när jag springer!!!


jogg.se kan man markera på en karta var man ska
springa och sen räknar den ut hur långt det är.
Jätte bra.
Jag har börjat med pepping inför broloppet.
Ett måste om jag ska orka släpa mig runt 2.1 mil.
Igår hade jag mätt ut en runda som var 1.3 mil.
Kändes som om den sträckte sig runt hela skåne.
Johanna och jag påbörjade denna lilla tur glada i hågen.
Vi pratade och diskuterade o flåsade.
För att sen enbart övergå till att flåsa.
Till slut gick det inte att prata längre.
1.3 mil är långt.
Vädret var nästan perfekt.
Lite för mycket motvind ute på de öppna fälten bara.
Det var jobbigt men till slut gick benen av sig själv.
Målgången kändes underbar.
En välförtjänt bastu väntade.
Utan dingilidonger denna gången.
Det hade vi kollat upp.
Dock fick vi dela bastun med andra damer.
Det är vi inte vana vid.
Beror väl på vädret och de ljusa kvällarna.
Fick uppleva en fantastisk solnedgång i alla fall.
Trots att vi var helt slut igår,
har jag redan markerat ut nästa runda.
Den är på nästan 1.6 mil.
Den ska vi snart ta oss igenom.
Johanna och jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0