Stöveljakt 29 september!

Jag kan inte släppa det! Jag kan inte koncentrera mig på mitt jobb
för jag har inga stövlar...det är sant, det blir som en block i hjärnan
och jag bara måste hitta några stövlar innan jag kan fungera normalt igen!!
Därför ger jag mig ut och letar stövlar. Det tar inte så lång tid
denna gången för jag är nu mer fokuserad och utan barn. Jag hittar tre par,
och jag köper dem och är nu lugn och lycklig!! Tre par låter kanske mycke men hittar
man dem på Skopunkten:) där man tar tre och betalar för två och de hade 10% rabatt just idag,
så blir det inte så dyrt (800:-, jätte billigt)

Tre par..när ska jag hinna använda dem? Kanske blev det lite mycke!!
Fast för det priset kan det kvitta!!



Korta stövlar

 

Katten Ida blev nyfiken när jag packade upp mina nya stövlar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0