Premiär!

Jag har börjat blogga:) Har tänkt på det jätte länge men inte fått tummen ur..Hoppas kunna bli av med lite skrivkramp och tankar genom att printa ner det lite då och då!! Nu ska jag hänga den sista maskinen tvätt och förbereda inför i morgon. Det är loppis i skolan mellan 16 0 19 och barnen kom på i kväll att de ville vi skulle hyra bord! Jag vet i katten om jag hinner det i morgon, hur gärna jag än vill. Ska på tjejmidda hos Åsa i Lund och tar bussen 18;30 och innan det ska barnen till kompisarna Elias och Albin för att sova över. Micke är iväg med jobb så det fick bli så denna gången. Barnen tycker det är toppen!! Har visserligen hela förrådet fullt med saker som ska säljas på loppis men det känns lite tajt i morgon...får se, jag brukar få ihop det på nåt sätt så att alla blir nöjda!! Det är väl det som kallas mamma:) Hör just nu att poolen låter konstigt, brukar vara tecken på för lågt vatten i den, tror jag får fylla den också innan jag går och lägger mig.

Välkommen till min blogg! Jag heter Patricia och bor i Bjärred med sambo och två underbara grabbar på 6 o 9 år.  Två katter ingår i hushållet också..



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0