Dagens bästa!

Varje morgon denna vecka har jag vaknat i nåt som känts som koma...
Önskat att det skulle vara kväll så jag fick gå och lägga mig igen!
Varit ganska pigg på förmiddagen
för att sen kliva in i koman igen så där vid 14 tiden.
När jag hämtat barnen har det varit ganska ok
men när jag läst saga för dem på kvällen har jag gäspat mig igenom sidorna!
MEN idag vaknade jag ur koman!!!
Äntligen!
Kan det vara för att det är fredag?






Jag i min enrummare på fyra hjul...


Dagens bästa stund
är när jag är färdig stylad:)
(tar förvisso inte speciellt långt tid..)
sagt hejdå till hela familjen (tar betydligt längre tid)
och äntligen får sätta mig i vad jag kallar "min lilla etta på fyra hjul".
I min lilla "etta" kan jag prata i telefon i fred,
lyssna på JÄTTE hög musik utan att någon gapar sänk från baksätet
 och framför allt kan jag sjunga JÄTTE högt utan att någon gapar tyst från baksätet.
Det låter nog för jävligt men det hör jag ju inte själv...
(fast jag har provat att sänka ljudet när jag gapar som högst o det låter INTE som beyonce kan jag säga:-)
Väl på kontoret tar jag dagens bästa kaffekopp och läser mina mail.
Nu kan dagen börja...

Idag är jag alltså pigg och lycklig och allt är toppen!



Dagens bästa kopp





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0