Chokladkaka!



Markus chokladkaka

Markus skulle hjälpa mig i köket men mitt i allt ihopa ville han hellre baka! Det är ju kul att han vill det men kanske inte mitt i matlagningen. Separera ägg och vispa vita och gula för sig, är kanske inte det man känner för när man själv står med middan upp till öronen! Jag har då väldigt svårt för att säga nej..så det blev som Markus ville och där stod jag med slevar, smält choklad, vispad äggvita, lövbiff, lök och tomatpuré och önskade att jag var en bläckfisk!!

Både middan och chokladkakan blev bra och Markus var lycklig som fick bjuda på kaka efter maten.



Vispar äggvita



Viktor o Micke passade på när skålarna skulle slickas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0