Jaaaa det är onsdag! 14 okt


Blev ovanligt lite kassar idag på MAXI. Eller så har jag
äntligen lärt mig att inte överdriva..

Vi har haft värderingsverkstad på jobbet hela dan.
Från 11 till 16:30.
Det var mycket trevligt o vi har då såklart
pratat olika värderingar.
Varje grupp hade en samtalsledare o vi brukar turas om.
Denna gången var det min tur.
O glad blev jag eftersom detta ämne ligger mig varmt om hjärtat.
Viktig fråga i ett bostadsföretag med många olika sorters människor.

Mina föräldrar hämtade barnen o jag åkte till MAXI för att handla.
Behövde typ allt.
Det ekar i både kyl, frys o skafferi.
Dessutom skulle jag handla till Markus utflykt på fredag
o till mitt fiske fredag/lördag.
Räkor o vin är stående när vi är iväg med klubben.
Till lunch dagen efter grillar vi alltid.
Det har vi gjort nu i 13 år.
Hoppas bara det fina vädret består.
O att vi slipper blåsten.
Läääängtar till fredag.
Ska köpa nya flugor i morgon.
Det har öppnat en fiskeaffär jätte nära mitt jobb
så jag kan åka dit på lunchen o handla.

Har nu packat upp alla kassar o
matat Micke o Viktor med några laxmackor.
Markus har ätit hos mormor o morfar men Viktor
hade gått hem med Fredrik (ovanligt!!)
efter skolan så han var också hungrig när han kom hem.
Själv har jag inte gjort annat än ätit idag.
Det serverades lunch till oss samtalsledare sen fick vi
mackor o där var godis på borden o frukt i mängder.
Jag är fortfarande mätt.


Min nya kofta som jag fick hem igår.
Varm o go (o snygg)
Invigde den idag på värderingsverkstan.


Denna väska köpte jag i Peking för ca 150 kr.
Igår var Micke på möte i Stockholm o där var en tjej
med likadan väska inhandlad i Italien för 8000 kr.
Micke kunde inte se någon skillnad...
Hur nöjd tror ni jag kände mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0