Ja där satt den, det är fredag! 16 okt



Möten möten möten!

Hela veckan har varit ett enda stort möte.
Jag får kryp i hela kroppen av möten.
Därför att där alltid är någon som ska vidareutveckla
självklara sakeromständigt det bara går.
Kom till saken vill jag säga men väljer att tiga.
Det är väl bäst att man sitter där o lotsas vara intresserad.

Markus klass skulle på utflykt till parken som ligger precis
vid mitt jobb och jag hade lovat honom att om jag hann
skulle jag komma förbi o säga hej.
O jag hann.

Markus blev överlycklig.
Hoppas han kommer ihåg detta när han blir stor.
Hur jag kommer cyklande genom parken o
hur stolt han blev.
Kan behöva lite plus poäng sen igår.
När jag kom fem minuter försent...

Nu laddar jag för mitt fiske o ska snart bege mig hem för att packa.
I kväll blir det lite fiske, räkor, vin, goa ostar o mycket skratt.
Synd bara att man ska upp så tidigt.
7:00 står alla uppradade vid dammarna.
Allt utom jag.
Jag kommer alltid upp sist till frukosten.
Som jag förövrigt ALDRIG varit med o laga.
För då sover jag.
Jag får aldrig någon frukost uppgift.
Det är inte lönt.
Oftast kommer jag bara lite senare ut till fisket.
Men i morgon ska det bli ändring på det:)
Då ska jag dölja mitt dåliga morgonhumör
o studsa upp som en studsboll o fånga
första fisken.
Vad tror ni om det?
Vi fikar mycket när vi fiskar.
Det är viktigt.
O till lunch i morgon ska vi grilla.
Jag måste köra hem vid tre tiden för vi ska på 40-års fest.
Ska bli super kul.
Därför kommer jag inte hinna blogga i morgon men en
fiske o festrapport kommer på söndag.
O förhoppningsvis lite bilder på den stora fisken jag fångat...:)
Trevlig helg!
  
fick hjälpa Markus på toa när jag kom
o kallingarna kom inte på ordentligt!

Stolt Markus på utflykt med klassen.
Han sa när jag skulle cykla tillbaka till jobb
-Mamma! Tänk att du kom till min första utflykt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0