Folkracing! 9 okt


Mitt nya mörka hår. Syns inte så mycket när
det är uppsatt..


Så satt man där igen.
I frisörstolen med färg i håret o senaste Hänt i veckan i knät.
För att få bort det grågröna fick hon blanda i mer rött o mer färg o
jag vet inte allt.
O det blev ganska mycket mörkare men jag är ändå nöjd nu.
Orkar inte hålla på o mixtra för mycket, nu får det räcka.

Till lunch åkte vi iväg med jobb på en kickoff.
Det var hemligt det vi skulle göra och det enda
vi fick reda på var att ha oömma kläder på oss.
Vi hamnade på Svampabanan i Tomelilla.
Där körde vi folkrace hela eftermiddan.
Det är något av det häftigaste jag gjort.
Snacka om adrenalinkick.
Självaste Fan flög i en när man satt där bakom ratten.
Vi tävlade i gamla Volvobilar som var så krockskadade
att man inte trodde de skulle hålla ihopa
när man hoppade in i dem.
Men där var bra ös i bilarna o fort gick det.
På kvällen gick vi ut o käkade på en mexikansk restaurang
o alla var jätte nöjda med hela dagen.



Gamla Volvobilar


Här går det undan..


Prisutdelning såklart! (det blev inte jag..)


Men jag fick dricka mitt vin ur pokalen!


Midda på kvällen


Friterad Camember (stavas det så?), mums!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Så trevligt det var igår, riktigt kul! Alla har vi nog lite vinnarinstinkt i oss :) Gick hemresan bra?! Kram

2009-10-10 @ 10:37:38
Postat av: patricia

Visst var det en kul dag! Bra gjort av Peter.

Undrar hur glad han är idag över sin telefon!!

Vi kom hem lyckligt o själv då, blev ni sena?

Kram!

2009-10-10 @ 10:52:44
URL: http://patrulla.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, Peter slog huvudet på spiken verkligen... Många som är motorintresserade av oss, eller rättare sagt gillar fart och fläkt.. Tror nog att han inte är särskilt glad över sin fuktskadade telefon, men men... Nä vi satt inte kvar så länge efter att ni gått... Sen började alla droppa av... Kommer ut till er i veckan :) Blir nog en heldag faktiskt... Mysigt!! Hade så kul ikväll, och drick nu inte för mycket ;o) Kramar

2009-10-10 @ 15:37:17
Postat av: Marina

Håret ser snyggt ut! Kul med förändring. Folkrace låter kul och fartfullt! Kanske något man borde testa på :) Ha en fin lördag. Kram

2009-10-10 @ 16:30:28
URL: http://wondrous.blogg.se/
Postat av: Hatte

Kör på "magkänslan" när det gäller vacc. ;) Kul med folkrace :) Ska jag föreslå till nästa kickoff ;)

Kram Hatte

2009-10-10 @ 18:35:02
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0