Bubbel lördag hos Emma!


Sushi o bubbel hos Emma!

VARFÖR kan man aldrig sova länge när man får!!
Vrider o vänder mig i sängen o önskar att min
andra hälft (Det vill säga Micke) ska gå upp o fixa frukost.
Förmodligen tänker han samma sak o
varje helg är det han som vinner.
Jag går upp!
Fixar frukost o är sur.
Jag har ett tråkigt morgon humör o vill inte prata med någon.
Vill helst sitta ensam o äta o ha lugn o ro.
Nu blir det ju inte så eftersom vi e fyra i familjen
o dessutom har vi två katter som springer mig
runt benen o jamar efter mat.
Matar katterna.
Äter min frukost.
Dricker mitt kaffe.
O sen är jag glad!

Åkte till Nova efter frukost för att hitta nåt att
ha på mig i kväll.
Hade med mig Markus som vanligt.
O han tycker ju det är jätte roligt att gå i klädaffärer med mig:)
Hittade en blus.
O den var svart.
Som allt annat jag har på mig eller köper nu på hösten.
Ibland hittar jag något grått eller mörkt grönt.
Annars är min höstgarderob väldigt svart.
Ska åka till Emma i Malmö o vi ska käka sushi o dricka bubbel.
Hade ju ingen bubbel fredag med Micke igår eftersom jag inte var hemma.
Därför får jag ha bubbel lördag med Emma i stället.
Micke är i Danmark o ser matchen Sverige - Danmark i kväll.
O Emma o jag ska se matchen på tv hos henne o sen gå ut.
Brukar bli galet, kul, hysteriskt o sent...


Emma o jag innan vi ska gå ut! Mycket skratt o bubbel blev det..


Några av flaskorna!!


Emma ringer taxi med fjärrkontrollen


Swing Inn nattklubb


Emma o Tina


Goa drinkar


Tina, Rafael o jag


Rafael o Stefan


Jag o Rafael med sin inövade sängkammarblick..


Träffade denna kille som vi inte känner men beundrade han skägg!!


En aning galen var han nog!


Även Micke kom till Swing Inn, puss på dig!

Kommentarer
Postat av: cecce

Wow! Vilken partypingla du är!! Superman undrar om han får följa med nästa gång???

Ha ha..skulle inte tro det.

Känner du Rafael? Det är en gammal arbetskollega till mej och Martin. Hälsa honom nästa gång.

I skrivande stund är din son här.

De leker fint! Kul.



Ha de!/C

2009-10-11 @ 15:59:32
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej, ser ut som ni hade en rolig kväll :) Bubbel är ju aldrig fel :) Kram

2009-10-11 @ 17:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0