Åter i Skåne! 28 okt


Har saknat la familia! Borta bra men hemma bäst!!

Hade sällskap till frukost idag av två arbetskamrater som
också var uppe, fast i fackliga ärenden.
Ville egentligen äta själv men de ringde igår o frågade
när jag skulle äta frukost så att vi kunde träffas då.
Jag kunde ju inte gärna säga att jag inte ville då.
Utbildning heeeela dan. Herre Gud vad jag har lärt mig
saker idag.
Vissa bitar är ganska svåra men jag ska försöka att
börja arbeta med det så att jag får lite träning i det.
Klarade av att hålla mig borta från kolorna idag.
Tog inte ens någon efterrätt efter maten o
ingen kaka till kaffet.
Kursen höll på till halv fem.
Gick direkt ner på stationen o satte mig på ett
ställe o käkade en JätteSvinDyrÖverPris Panini
som de dessutom misslyckades att värma så att
den var kall inuti. 
Satt kvar o retade mig på den usla mackan
i stället för att resa mig upp o säga ifrån.
Jag betalade ju för en varm macka men
ibland orkar man bara inte utan tiger o tuggar på.
Tåget gick som det skulle.
Tur att jag får åka 1:a klass med gratis Internet.
Surfade lite, läste lite o vips var man framme.
Hade givetvis kollat fel på avgångstiden
o kom till stationen 22 i stället för 21.
Hade bestämt med Micke o barnen att de skulle
komma o hämta mig men vi tyckte att tio var lite väl
sent för barnen.
världens snällaste pappa kom o hämtade mig i stället.
Säga vad man vill om att bo på hotell o komma bort ett tag.
Men det är känslan när man kliver in genom dörren
hemma som slår allt.

Kommentarer
Postat av: cecce

Vad duktig du är som skippade kolor och kaka!

Synd jag inte kan säga detsamma:-)

Håller med. Borta bra men hemma bäst!

Sov gott!/C

2009-10-28 @ 21:40:40
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0