Skaldjur o bubbellördag! 21 nov



Sprang en lång skön runda (bara skoja, den var skit jobbig idag)
Såna dagar tänker jag att jag INTE ska springa nåt Brolopp!
Fast jag har faktiskt redan anmält mig.
Det är bara o bita ihop.
Man har både bra o dåliga dagar.
Idag var en dålig dag!
Jag vet också att jag springer som sämst
morgonen o förmiddagen.
Men man får ta den tid som blir över i en familj på fyra.
När det är träning o kalas som ska passas in.
Micke körde o köpte boken vi lagt undan
så det slapp jag i alla fall.
Fixade lunch o idag blev det tunnbrödsrulle
med äggröra
.
Hade lovat Markus att jag skulle kolla när
han tränade fotboll.
Så det gjorde jag.
De är duktiga de små.
Kul spel fast de bara är 6 år.


Markus springer allt vad han orkar!



Viktor var på kalas hos en klasskompis.
De skulle åka till Malmö o få en danskurs
i Michael Jackson moves.
Viktor skulle först inte dansa sa han.
Men när han kom hem visade sig
att det var ju kul ändå att dansa o
lära sig moonwalk...


Idag har Viktor lärt sig Michael Jackson moves!

I kväll blir det äntligen av.
Karolinas skaldjursfrossa.
Vi fick ändra datum för hennes son blev dålig sist.
Tur i oturen hade hon inte hunnit ta fram några
kräftor innan han blev dålig.
inget gick till spillo.
Jag har köpt en stor krabba som ska med i kväll
o en flaska bubbel ligger redan på kylning.
Vi har inte setts på länge så det ska verkligen
bli trevligt.
Killarna ska med för hennes pojkar som är i samma ålder
är också hemma.
O alla gillar kräftor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0