Överraskad! 9 nov


Scenen på Arenan där fotbollsgalan 2009 hölls i år!

Mitt under ett byggmöte igår kom plötsligt Micke inrusandes.
Klockan var då tio över tre.
Klart man undrar
vad sambo gör på ens kontor.
Dit han aldrig kommer.
Han bara säger - skynda dig, du har blivit medbjuden
på kvällens fotbollsgala med midda o hela baletten.
Jag visste ju att han skulle gå och blev jätte glad
nu när jag också fick följa med.
Min måndagskväll förvandlades snabbt från en hemmakväll
med dokusåpan Ullared till en kväll med glitter o glamour!
Det tackar man inte nej till.
En biljett som flera före mig hade tackat nej till
o sen gick turen över till mig.
Lucky me!
Körde hem i 190.
En kattatvätt, på med finstassen o så iväg igen.
Träff på MFF:s kontor eftersom de vär där igenom
vi fått biljetterna.
Bussar gick från Swedbank stadion ut till Arenan.
Första gången jag var där.
Hur fint o flott som helst.
Fick gå röda mattan för att komma in o där
stod fullt med journalister o fotografer.
Dock var där inga fotoblixtar när jag passerade...
Undrar vad det kan bero på!
Fick uppleva galan från "andra sidan" tv:n o
serverades mat undertiden.
Lyxigt.
Det blev en annorlunda måndagkväll.
En sån sorts kväll som verkligen bryter
av vardagen.
Kändisar, fina kläder o livemusik.
Prinsen o prinsessan var där.
Kent o Amanda spelade.
Fotbollsproffs.
Ja det kan jag klara av att leva med!!


En kattatvätt o lite smink- redo för gala!

Familjen Andersson
 


Stor kamera som for över publiken. 

David Batra presenterade en vinnare

 Amande Jensen sjöng

Prinsen!!

Källström o Seger!

kent

Jessica Almenäs o Adam Alsing

Zlatan vann guldbollen så klart!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Guuuud vad kul med överraskning... Ser ut som ni haft en toppen kväll! :)

2009-11-10 @ 09:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0