Kallbad! 24 nov


En månad kvar till julafton idag!

Tisdag - seg dag!
Kände att jag var riktigt trött.
Komatrött!
Piggnade inte till förrän jag hade ätit lunch
med Frida på Peder Hans.
Hade utvecklingssamtal på eftermiddan.
Var avsatt en timme mellan 15 o 16.
Tur att farmor o farfar skulle hämta,
för vi var inte klara förrän vid 17 tiden.
Då var jag helt tom i skallen.
Blev nöjd o det verkar som vi tänker i
samma banor
om hur det ska se ut för
mig framöver.
Eller hur det skulle kunna bli.
Jag hade själv ganska mycket som
jag hade önskemål om, kring min
utveckling inom företaget.
Han är på samma linje.
Nu ska vi bara följa den.
Körde hem, slängde på mig träningskläderna
o sprang en runda.
Det var en brarunda idag.
Så den blev extra lång.
Johanna har tipsat om jogg.se
o där kan man mäta sina löparrundor.
Idag blev det 10.32 km.
Det är super.
En runda som jag var helt säker på var en mil,
visade sig bara vara 9 km.
Att kunna mäta sin runda sporrar mig.
Utmanar mig själv
genom att springa längre.
Johanna skulle hämta mig kl sju så jag
fick slänga i mig två knäckemackor o
fort packa badväskan.
Kallbadade.
Som vanligt hade vi bastun för oss själva.
Det är riktigt skönt o avkopplande.
Trött o nöjd (o hungrig) kom jag hem vid
nio tiden o avlöste farmor o farfar.


Kallbad i kväll med Johanna. Vi har blivit bra på att inte bara snacka om
allt vi ska göra. Det var tredje gången vi var där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0