Helt slut! 17 nov


Bästa barnvakten? I alla fall när mamman är trött...

Idag blir det en jätte kort blogg.
Jag är nämligen helt slut.
har varit på utbildning hela dan o
bara suttit o lyssnat.
Det tröttar ut en mer än om man får vara delaktig.
En jurist från SABO som pratat om
offentlighet o sekretess.
Intressant i små mängder men att sitta o
lyssna på paragrafer en hel dag gör en matt.
Blev stekt torsk, kokt potatis, ärtor
o smält smör till midda
.
Det gick fort o barnen älskar det.
Kastade mig i soffan efter maten bara
för att förbereda mig på att få gå o lägga mig.
Micke är i Stockholm men barnen sköter sig sjäv.
Det är inte så jobbigt nu när han reser när barnen
blivit så här stora, annat var det när barnen var små.
Därför njuter jag nu när jag kan få slappa o vara trött
utan att ha ungar som pockar på min uppmärksamhet.
(Det hör till saken att killarna fick spela WII o Playstation,
då är det alltid lungt i huset...)


Kommentarer
Postat av: cecce

Låter skönt!

Slappa på!

Kram

2009-11-18 @ 21:54:26
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0