Gummi Tarzan! 13 nov


Det ovanliga med denna morgon var att
när Viktor var klar satte han sig för att läsa!!
Jag trodde inte mina ögon. Mormor hade rotat fram
några gamla böcker som jag läste i Viktors ålder.
Gummi Tarzan!!! Ett hett tips till alla som har
barn som inte tycker om att läsa!


Gick upp som vanligt.
Åkte till jobb som vanligt.
Vi skulle ha badrumsbesiktningar där direkt på morgonen.
Dagen har bara flytit på, som vanligt.
Viktor ringde mig på jobbet o påminde mig om att fylla i
för utvecklingssamtal.
Alla andra föräldrar har såklart redan gjort det o
Viktor tycker sånt är jätte jobbigt.
Kom ihåg att ta med kalendern till skolan o fick ta
en tid som egentligen inte passar mig men är man
sist får man också sämst tider.
Hade köpte en bit entrecote som jag helstekte i ugnen.
Till det hade vi rostade grönsaker o bearnesås.
Riktig fredagsmidda!


Alltid bra med Internet. Plockade fram ett recept på
helstekt entrecote på min bärbara. Behövs inga kokböcker längre!!

Massa goa kryddor! Bryn den o sen in i ugnen i 70 grader
tills den mäter 62 grader, perfekt!

Klar!

Kollade Idol
för första gången.
Blä vad tråktgt det var.
Micke körde till videobutiken för att hyra en film i stället.
Det var tydligen fler än vi som tyckter Idol var tråkigt.
Inte en enda sevärdfilm fanns inne.
Rensade ut i godisskåpet i stället.
Fanns en hel del som dukades upp framför tv:n.
Lite chips o M&M blev det för min del.


Resultatet av godisutrensningen! Åt en del men det mesta åkte
in i skåpet igen. Åker ut igen i morgon!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej gumman... Var tog fredagsbubblet vägen? :)Gummitarzan är ju bara såå bra... Kram

2009-11-14 @ 12:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0