Tacoskväll! 15 nov


Gårdagens skaldjursafton hos Sven o Marianne!
Välfyllda krabbor med stora klor!

Mängder med kräftor!
  
Killarna gillar kräftor!
   
Mamma, Sven, pappa o Marianne


Snaps! Ett måste till kräftor. Men jag avstod denna kväll
o glad är jag för det idag..
    
Två trötta killar!!

Vaknade till ljudet av två barn som skrattade o var sams.
Killarna spelade bowling på Wii spelet
o hade jätte roligt.
Njöt av ljudet för man vet aldrig hur länge det varar!
Det fina vädret lockade ut mig på en lång promenad.
Micke var o tränade killarna så jag passade på
att gå under den tiden.
Gick bort o hämtade upp mamma o pappa o gick
tillsammans med dem en lång skön promenad.
Viktor cyklade hem till Fredrik
på eftermiddan o Micke var
tvungen att åka in o jobba.
Inte för att jag tror att han var så ledsen för det eftersom
det var U21 som spelade nån viktig match!
Markus o jag cyklade upp till Ica o gjorde
helgens stödköp.
Som alltid resulterar i att något mer åker ner i korgen.
Denna gången två risifrutti o en chokladmjölk.
Våra barn dricker ingen mjölk
för de gillar inte det.
Vi vet att det är viktigt.
De äter yoghurt o Cheerios med mjölk men det räcker inte.
Jag läste idag i en tidning att mjölk gör att du orkar
prestera mer när du tränar.

Därför åkte chokladmjölken ner i korgen.
Allt för att de ska dricka mjölk!


Alltid något extra som åker ner i korgen när man är o handlar.
Idag blev det chokladmjölk o Risifrutti.

Till barnens stora glädje hade vi Tacos till midda.
Till mig o Micke blev det lövbiffskebab med Ajvar som är
vår nya favorit.
Film o mys resten av kvällen, snart e det måndag igen!


Markus hjälper gärna till i köket.

Något för alla smaker!
 
Detta MÅSTE finnas när det är Tacos till midda, annars....

Kommentarer
Postat av: cecce

Här var det mycket mumsigheter!!

Lövbiffskebab? Gör du det själv eller?

Låter gott!!



Hoppas allt är bra!

Kram

2009-11-16 @ 18:46:47
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0