Stå på händer! 6 nov

 
Ska vi dricka rött eller rött i kväll?
Det blev rött!

Veckan har gått fort!
Känner mig nöjd med den o ser fram emot helgen.
Dagen kändes seg men jag fick ny energi när
jag var på väg hem.
Konstigt hur kroppen kan ställa 0m sig till "nu e det fredag" läge.
Gjorde stor succé i Viktors klass idag när jag gjorde entré på händer!!
Tjejerna i klassen hade gjort en bana långt ut i korridoren
o jag som gammal gymnast:) ställde mig på händer o gjorde
en kullerbytta in i klassrummet.
Jubel!
O Viktor var stolt.
Det blev lite god mat o vin på kvällen.
Micke o jag satt o tjata om ditten o datten
o spelade lite spel.
Sen blandade jag en Irishcoffe, super gott!
Det är fredag o man är trött.
Ska bli skönt att få sova i morgon!

 
Goa Irish coffe!

 
Ica hade ett erbjudande: köp tre OLW påsar o få en film på köpet...jag gick på den...


Qube är ett kul spel fastän man bara är två!

Micke vann varje gång! Jag har verkligen inte tur i spel..
jag har nog tur i kärlek i stället......

 
....Eller så har jag tur i att jag kan dricka så mycket vin..om nu det är en merit?!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0