Tillbaka till 80-talet! 7 nov


Har idag besökt Borgeby kryddgård för första gången.
Kryddor, choklad, marmelad, pasta, godis ja allt mumsigt
man kan tänka sig. Fina förpackningar o lull lull!!
Perfekt presenbutik.



Mumsiga polkagrisar i många olika smaker.
Hon i affären tyckte nog jag var knäpp som tog kort,
så jag vågade bara ta på dessa. Åk dit, det är värt ett besök.





Choklad mmmmmmmums!


Åkte som sagt var till Borgeby kryddgård i förmiddags o köpte
present till Camilla eftersom vi ska dit på midda i kväll.
Blev väldigt förtjust i affären o kommer åka dit fler gånger
när jag ska ha någon present.
Körde Viktor till ett kalas i Malmö precis i närheten av mitt kontor.
Passade på att springa en runda i Beijers park o träna på
24seven som ligger på torget.
Dessutom solade jag solarie.
Det har jag inte gjort sen 80-talet tror jag.
Men jag är så blek nu att jag mår
dåligt
av att se mig i spegeln.
Det var dyrt att sola
12
minuter 30 kronor.
Hoppas rören är bättre än på 80-talet, få fick man ju sola
i en timme för det skulle ta något.
Var lite extra fräkning när de 12 minuterna gått.
Hämtade upp killarna från kalaset o körde tillbaka hem.
Gick en promenad med Kristin.
Så nu har jag fått ordentligt med motion.
Känns bra.
Kan man äta lite extra i kväll...


Sprang en lång runda i det underbara vädret o tränade
sen inne på 24 seven. Magen fick sig en genomkörare 
på denna boll.
Känns ordentligt i magmusklerna.

Tillbaka på 80-talet. Det är annat idag med starka
lysrör o fläktar o musik. Riktigt nice men dyrt!
Men nu ska det vita fläsket stekas...

Nu är det duschen som gäller.
Intorkad svett över hela kroppen o snart ska vi bort
midda.
Känner mig lite stressad.
Ska hem till grannarna Hampus o Camilla.
Det var länge sen så jag ser fram emot det jätte mycket.
Alltid god mat o mycket skratt.

Kommentarer
Postat av: cecce

Visst är det en fin butik-Borgeby kryddgård! Älskar den!

Du e så duktig som tränar och står i! Blir avis:-)

Borde ta tag i det där för egen del...

Ha! Solarium har jag faktiskt inte solat sen 80-talet. Det kanske också hade piggat upp????

Kram

2009-11-09 @ 21:41:34
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0