Julfest på jobbet! 4 dec



Jobbets julfest
i kväll!
Har medvetet bokat in lite idag.
På lunchen var vi bjudna på julbord.
En av våra leverantörer brukar duka upp
långbord ute på lagret o ha julbuffé.
Den var inte så jätte god.
Fick lite ont i magen faktiskt.
Började må illa.
Mår alltid dåligt när det är nåt på gång
jag inte vill missa.
Det är väl det som kännetecknar en hypokondriker!
Arbetade undan det sista o körde ut till Burlövcenter.
Var tvungen att köpa nya strumpbyxor.
Även Apoteket
fick ett besök.
Imodium för magen.
Den vill inte ge med sig.
Lika bra att helgardera sig.
Hur kul
är det o vara kass i magen
på en julfest.
Inte särskilt.
Lite krämer
o annat smått o gott
som saknades fick jag också inhandlat.
Emma o jag ska träffas efter håret är fixat
på hennes kontor.
Där sitter men massa andra av våra arbetskamrater.
Därför fick jag gå inom systemet o köpa en
flaska bubbel.
Bubbelfredag o julfest!
Kan det bli bättre!


Några av dagens inköp.
Hittade en kräm som ska ta bort uttrycksrynkor i pannan,
kinderna o runt munnen. Good luck säger jag bara!
Fast jag kunde inte låta bli att köpa den....


Kommentarer
Postat av: cecce

hej, hej...kliar superman under fötterna och orkar inte göra versaler, suck, suk..



stackare...ont i magen när det vankas julfest. hoppas det går över.

har också varit dålig med kommentarerna. ibland känner jag att det stressar mej lite och försöker koppla bort det ett tag!

men det är kul att läsa det du skriver!!!



jo..tack...tror jag känner mej lite bättre. har dock fortfarande inte fått någon att prata med vilket jag tycker är en katastrof för det känner jag att jag så väl behöver.



känns som om det är mycket jag skulle kunna skriva men det passar sig nog inte riktigt här.

hoppas vi ses snart och kan ta ett litet snack..

v och i kan väl leka nån gång så kan vi fika samtidigt!



ha det så bra så länge!

kram

2009-12-04 @ 22:29:02
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0