Äntligen är väntan slut!!! 11 dec

Sista bloggen på ett par dagar.
I kväll flyger vi.
22:20 går planet till Phuket.
Blir körda över av Sven svärfar.
Vill inte
riskera att hamna i tågförseningar
nu när de demonstrerar i Danmark.

Idag har jag även hunnit med att lussa för
mina arbetskamrater.
Vi har varit ett gäng som i veckan satt
ihop lite lekar, såger och tävlingar.
Det blev jätte lyckat.
Luciatåg
(jag var tärna o kände mig som
om jag var 12 år igen)
Lekar.
O julbord.
Bra timing, god mat o glatt humör.
Kunde inte
blivit bättre.
När klockan var tre var jag helt slut.
All adrenalin som pumpats runt i kroppen
hade äntligen fått sin víla.
Då blir man tung o trött i hela kroppen.
Jaja, nya friska tag.
Hem o hämta barnen.
Städa o byta lakan
.
Huset ska ju ha en familj inneboende.
Klockan sju
kommer Sven.
Då ska allt vara klart.
O det kommer det att vara.
Så jag kan resa iväg o bara koppla av.


Nu väntar paradiset. I morgon kväll sitter jag med
sand mellan tårna, tittar på en vacker solnedgång
och dricker en kall Singha!!

Kommentarer
Postat av: cecce

Halloj!

Hoppas resan gick bra och att ni har det riktigt bra!



Själv är jag bakis efter glöggfesten i går.

Hjälper inte. Upp klockan 06.00 då R. väckte mej.



Har ett pris till dej på bloggen!! (11 dec)



kram

2009-12-12 @ 07:35:31
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0