Tiden ÄR viktig! 16 juni


Igår var det åter dags för bokklubb med granntjejerna.
Igår var det hos Camilla.
Ett mumsigt smörgåsbord hade dukats upp och
jag som aldrig äter mackor nu för tiden, tryckte ner fyra stycken.
Bara för att det är så gott.
Sen ångrar jag mig.
Onödigt.
Men vad gör väl några mackor!?
Jo stora feta bilringar som väller ut över bikinitrosan.
Det är vad som händer.
O nu kommer solen, vilket betyder bikini.
Varför är allt onyttigt så gott.
Varför blir man aldrig toksugen på en burk kidneybönor!!
Det är alltid det mest onyttiga som kan tillfredställa en
när man är jätte sugen på något.
Som i söndags när jag blev hysteriskt sugen på lakrits.
Snälle Micke
körde o köpte en stor påse (han skulle ändå köpa snus..)
O inte nog med en påse lakrits utan en påse chips ovan på det.
Nu är det svullo som är i farten.
Tar igen allt nu efter broloppet.
Hade kommit ner så bra i vikt men nu äte jag upp mig igen.
Det är såååå tråkigt att hålla igen.
Livet är mycket roligare med goa mackor, lakrits, vin,
choklad, nygräddade bullar, blåbärsmuffins och bearnaissås!!


En stor påse lakrits tryckte jag i mig i söndags!

Dessa har jag i kylen till Markus som
älskar bea. Jag med men jag försöker
att inte ösa det på maten!!

Chokladmuffins är min stora favorit!

Jag har äntligen fått min sluttid på broloppet.
Det tog bara tre dagar!!!!!
Nästan hälften av alla deltagare fick felaktig sluttid efter loppet.
Min sluttid blev 2:01:24, vilket jag är JÄTTE nöjd med.
I tre dagar har det stått att jag sprang på 2:20.
Hur mycket tror ni att jag har retat mig på det.
För mig är tiden viktig.
Ingen
går väl in efter tre dagar o kollar tiderna!!!
Micke är så trött på mitt ältande om detta,
så nu tycker han att jag ska lägga ett mail till alla användare (270 st) på MKB.
Skulle inte tro det.
Det skulle ju vara supertöntigt (även om jag är sugen..)
Jag får sprida det på egen hand.
Precis som om de bryr sig!
De skiter väl i om jag sprang det på 2 timmar eller 2:20!!
Det är mitt omättliga behov av beröm som spökar:)
Men så är väl alla, eller!!??

I kväll blir det en lång promenad.
Utan tidtagning:)
Ska känna efter hur det käns i benen.
Min förhoppning är att jag ska kunna springa i morgon.


Idag fyller Sven svärfar år!
Hipp hipp hurra!
Hoppas du får en bra födelsedag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0