Redan trött!! 24 juni


Nu för tiden är det inte entrén till någon nattklubb
som är den vanligaste ingången man använder!!
En gång i tiden visste man inte var storhandla var.
Nu är det något som är lika vanligt som att stiga upp
på morgonen eller äta!!!
Undrar om man kan få VIPkort på ICA eller kanske
uppsatt på deras gästlista...

                    
             Efter en vanlig dag på Ica:)

Två stor fester
väntar i helgen.
Midsommar.
Kusinträff.

Inte mina kusiner, för de umgås vi inte med, utan Mickes.
O jag är redan trött.
Jag har mentalt redan haft de två festerna och
gått igenom logistiken tusen gånger.
Micke kommer som vanligt som om han är gäst.
Sätter på grillen o får allt beröm för att köttet var så gott.
Han är helt omedveten om hur allt hamnar på borden.
Allt som ska handlas.
Planeras.
Lagas.
Bakas.
Städas.
Jag ska inte gnälla för jag tycker det är kul.
Men det är inte kul att redan vara trött.
I morgon, midsommar, ska jag sova lääääänge och
hoppas att kroppen  o knoppen hinner vila ut.

Igår fick vi vårt fina utemöbelemang.
Konstrottingsoffa och två fåtöljer.
Det blev jätte fint och Kristin o Mattis kom o invigde det med oss.
Lite rosé avnjöts i vår mysiga soffhörna tills det blev så
kallt att vi inte kunde sitta ute längre.
Nu ser jag framför mig en sommar där kuddar
ska bäras ut och bäras in.
Det är inte lite kuddar i en stor hörnsoffa.
Men, vill man ha det finns så får man jobba lite också!!
Vi har beställt en stor dynlåda och hoppas att den
levereras ganska snart!!

Kommentarer
Postat av: Cia

Hahaha Satt här med ont i huvudet & tyckte lite synd om mig själv, så kom jag att tänka på dig & din midsommardag :-) Mådde genast bättre... Men du får säkert mycket roligare än jag Kramar Cia

2010-06-26 @ 05:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0