London bokat! 1juni



Yes!
Markus och jag åker till Syster Yster i London i slutet på juni.
Det känns helt underbart att äntligen ha resan betald o
veta att vi kommer iväg.
Jag har inte varit över och hälsat på sen våren 2008
och har länge sagt att det skulle vara mysigt att åka
med bara en av killarna.
Då har jag väl i och för sig tänkt mig Viktor.
Men nu ska han på Milans fotbollsskola med Micke
och då passar jag och Markus på att semestra i London.
Där är bara ett liiiiitet problem.
Han vill inte!
Han säger att han är flygrädd.
Han säger att han hört om så många flygolyckor,
så han vågar inte flyga.
Vår lille professor, som vi brukar kalla Viktor,
säger att det är farligare att åka bil än att flyga!
Projekt övertalning
sattes igång.
Jag sa att i London åker man de stora röda
dubbeldäckarna
där man kan sitta på andra våningen.
Det tyckte han lät kul.
Vi ska till Paulas häst o han kan få rida.
Det gillade han.
O man äter fish and chips.
Det tyckte han också lät bra.
Sen finns en JÄTTE stor leksaksaffär i London.
O Paula vet många roliga saker man kan göra
i London som man inte kan göra hemma.
Då smälte
han ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0