I morgon gäller det! 11 juni


Ett vätskebälte har jag köpt idag för det har jag
saknat många gånger när jag varit ute o sprungit
o det är vaaaaarmt!!


Har försökt att äta ordentligt.
Har även försökt att dricka ordentligt.
Fast det är svår.
Jag gillar inte bälja i mig vatten.
Det är bara vin jag är duktig på att bälja i mig
och det är kanske inte så bra eftersom jag ska springa en halvmara i morgon.
I morgon är det 2.1 mil som gäller.
Loppet som jag tränat inför hela vintern o våren.
Jag är laddad till tänderna!!
Jag har följt väderleksprognosen hela veckan.
I måndags skulle det regna o blåsa 14 sekundmeter på lördagen.
I tisdags hade den ändrat sig till 10 sekundmeter och i dag var där
en stor sol men blåsigt.
Bara det är medvind så får det gärna blåsa.
Hela dagen i morgon kommer att ägnas åt detta.
Man blir bussad över till Danmark och man har fått en
speciell tid man ska passa.
Där kommer vara lite jippo på andra sidan men vem är
intresserad av tokigheter när man ska springa.
Låt mig bara få det gjort kommer jag ju känna i morgon.
Gå runt o lulla på den danska sidan är jag inte intresserad av.
Fast jag har inte så mycket val.
Bussen går 12.30 och loppet börjar 16.00.
Det får bli som det blir.
Bara jag får hålla mig frisk o kry.
Jag har haft ont i halsen hela veckan och Markus är jätte förkyld.
Jag har försökt att undvika folk som snörvlat men det
är ju lite svårt att undvika sin egen son...

I morgon mellan 16-18 får ni hålla tummarna för mig
och resultat meddelas via bloggen nästa gång jag får fem över!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0