Killarna äntligen hemma! 16 juli


Jag vill också ha semester, NU!!

Igår kom äntligen mina gossar hem från Stockholm.
Micke och jag mötte dem på stationen och det
var så härligt o få krama om dem igen.
Det är skönt att vara barnfri ett tag, sen
börjar man sakna dem jätte mycket.
Viktor tyckte det var sådär att komma hem.
Det fanns ju så mycket att göra i Stockholm.
Han skulle kunnat stanna längre sa han.
Samtidigt märktes att de saknat sina kompisar och
framför allt saknat fotbollen.
De hann knappt äta upp sin midda förrän de
for upp på fotbollsplanen med sina kompisar.

Micke o jag satt åter själva.
Men efter ett tag kom hela gänget o ville bada.
Såklart.
Det har varit så tyst när de varit borta
och nu kände man igen sig igen.
Plask o skratt.
Som det ska vara.
Ordningen återställd.
Pappa kom förbi och även Hampus o Camilla en liten stund.
Det verkar som om ALLA börjar sin semester idag.
Alla UTOM jag!!
Nu är jag ganska trött på det men måste stå ut en vecka till.

I kväll ska vi fira Joel.
Brorsans son
som fyller år.
Det blir ett dopp i havet sen käkar vi på en pizzeria i närheten.
Ännu en
underbar kväll har jag framför mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0