Fem dagar kvar..19 juli



Fem dagar kvar till det är min tur att går på semester.
Fem morgnar kvar.
Inte för att jag vet hur jag ska stå ut men jag blir så illa tvungen.
Eftersom ALLA andra har semester, har tillvaron även ett semestertempo.
Jag försöker njuta allt vad jag kan när jag är ledig och
lotsas att jag också har semester.
Bara det att jag ska upp på morgonen och tillbringa dagen
på ett kontor i stället för vid poolen.

I fredags firade vi Joel.
Det blev först ett dopp i havet.
Mitt första faktiskt.
Det är en speciell känsla.
Skönt
var det i alla fall.
Efter det blev det Planka o en stor starkt på en
restaurang i byn.

Micke var på Svensexa.
O trillade hem
vid halv fyra snåret.
HELA lördagen gick han o vankade o suckade.
Jag sprang en runda
i värmen och höll på att få värmeslag.
Åkte med Kristin till Bauhaus
och köpte en spaljé till
min Björnbärsplanta som nog var den enda växt som
överlevde vintern i vår trädgård.

På kvällen var det möhippa för Madeleine.
Började hos Cissi med en drink tillsammans med Gisela.
Efter det var det midda på La Roche där vi mötte upp
möhippegänget.
Avslutade på Hipp.

Söndagen var lugn.
Var trött såklart!
Men överlevde.
Midda hos Sven o Marianne på kvällen.
slapp man laga midda idag igen.
Det är liiiite semesterkänsla bara det!!
Sista arbetsveckan hägrar.
Micke är ledig så förhoppnigsvis står middan
på bordet
när jag kommer hem:)


Två glada sommarlovskillar.
De har plockat bär o gjort egna smoothie av det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0